poniedziałek, 26 sierpnia 2013

"Dzik"


   To był mój szósty start w tym biegu, za każdym razem idę z kijami, pokonuję pełny dystans 19.528 km i za każdym razem uzyskuję lepszy czas ... i tak też był plan na ten start ... poszedłem od samego początku bardzo mocno ... pierwszy kilometr 6:10 min, potem niewiele wolniej, dzięki temu po pierwszym okrążeniu miałem czas 32:30, w połowie dystansu 01:05:45, a na mecie rewelacyjne 02:12:13 z nowym rekordem trasy! Zatem jest powód do dużego zadowolenia. Forma rośnie, a już za tydzień odbędą się Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Nordic Walking w Złotoryi na dystansie 10 lub 20 km ... jeszcze nie podjąłem ostatecznej decyzji na którym z nich wystartuję ... ale po tym dzisiejszym wyniku jestem bliżej dystansu 20 km, z takim czasem jest realna szansa by znaleźć się w pierwszej piątce ...



   Wracając do "Dzika", pogoda dopisała, zawodnicy również (349 biegaczy i 57 kijkarzy), kiełbaska po takim wyniku też smakowała wyjątkowo dobrze :-) Organizacja jak zwykle wyśmienita, August Jakubik i jego team są niezawodni!

Kolejne zawody już 15 września, później 27 października, 17 listopada i zakończenie tegorocznego cyklu nastąpi 8 grudnia. W imieniu organizatorów SERDECZNIE ZAPRASZAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz