niedziela, 15 września 2013

Katowice Business Run


"Biegacze z Sercem Team I" od lewej: Karol, Marta, Leszek, Kuba, Paulina

   Doskonała impreza, bardzo dobry wynik, piękna pogoda. Wszystko poszło zgodnie z planem :-)
Organizatorzy zmiażdżyli wszystkie biegi jakie kiedykolwiek odbyły się w Katowicach i naprawdę nie ma w tym przesady. Bogaty pakiet startowy, świetnie oznaczona i zabezpieczona trasa, duża ilość toalet, wyniki wyświetlane na bieżąco na gigantycznym telebimie, imprezy towarzyszące dla dzieci, woda i napoje przed i po starcie w ilości nieograniczonej, można było wziąć dokładkę Pasta Party (jedzonko super, przygotowane przez kucharzy Hotelu Angelo) i to wszystko w szczytnym celu jakim jest pomoc dla Moniki i Łukasza, podopiecznych Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty. Jestem pod wielkim wrażeniem.
   Drużyna "Biegacze z Sercem Team I", której miałem zaszczyt być kapitanem zajęła bardzo wysokie 6 miejsce na 109 ekip. Biegliśmy w następującej kolejności: Paulina Janik, Jakub Wiśniowski, Leszek Duda, Marta Turczyk i na ostatniej zmianie biegłem ja. Wszyscy spisali się świetnie, to była wielka przyjemność patrząc na kolejne zmiany i to jak sprawnie ich dokonywaliśmy. Dziękuję mojej drużynie, mam nadzieję, że będziemy mieli jeszcze okazję kiedyś razem pobiegać.
   Gratulacje należą się również pozostałym dwóm drużynom, które zostały powołane do życie przez Urząd Miasta Katowice, a mianowicie "Biegacze z Sercem Team II" w składzie: Renata Wybierała, Monika Zielińska, Marta Zawadzka, Tobiasz Janikowski, Michał Molenda oraz "Urzędnicy z Sercem" w składzie: Waldemar Bojarun, Magdalena Płaza, Grzegorz Kleszcz, Sylwia Naziemiec, Marcin Stańczyk.
   Dziękuję za wspólny start i wspaniałą zabawę.

Pakiet startowy

Reprezentacja Fundacji "Biegamy z Sercem"

Tuż przed startem na ostatniej zmianie

Po ukończeniu biegu, z medalem, pilnując wózka :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz