sobota, 14 września 2013

"IV GP Mysłowic o Puchar Truchtacza" - bieg piąty


   Dzisiaj odbył się piąty bieg z cyklu o Puchar Truchtacza, połączony z wewnętrznymi mistrzostwami "Truchtacza :-) ... dla przypomnienia podaję link do strony Stowarzyszenia www.truchtacz.org 
   I tym razem nie było niespodzianki ... wygrał Krzysztof Duda, ja byłem drugi, a jako trzeci na mecie zjawił się Grzegorz Nowak. Krzysztof w tym sezonie dominuje stawkę, wygrywając do tej pory wszystkie starty z cyklu, tylko zawodnicy z miejsc 2 - 4  od czasu do czasu zmieniają się kolejnością :-) 

Numerek startowy do kolekcji
Grzesiu, Krzysiu i Ja
Tak ładnie szliśmy do połowy trzeciego okrążenia,
 gdzie Krzysiu się zerwał,
ja zdążyłem się zabrać i dzięki temu zająłem drugie miejsce :-)

Kolejny start już 26 października. W imieniu swoim i Organizatorów serdecznie zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz