poniedziałek, 10 lutego 2014

Pure Jatomi Fitness


Mam przyjemność przedstawić kolejną firmę po EXEL i ICEBUG, która zdecydowała się na wsparcie mojej osoby. Jest nią największa w Polsce sieć klubów fitness PURE JATOMI FITNESS.


Mam to szczęście, że mogę współpracować ze sponsorami, w których naprawdę wierzę i których lubię, a dodatkowo podoba mi się kierunek w jakim te firmy zmierzają. Rozpoczęcie współpracy z tak dużą firmą jak PURE JATOMI FITNESS to dla mnie duże wyróżnienie i ukłon w kierunku rynku Nordic Walking. Jestem przekonany, że dzięki zróżnicowaniu moich codziennych treningów, umiejętnościami i doświadczeniem, jakim mogą mnie wesprzeć trenerzy personalni moje wyniki będą jeszcze lepsze.
To naprawdę super sprawa mieć tak znane, kompetentne i solidne firmy u boku podczas mojej sportowej przygody.

Zachęcam do odwiedzenia strony www.jatomifitness.pl oraz profilu FB facebook.com/purekatowice

A teraz KONKURS! Do wygrania miesięczny karnet do klubu fitness PURE JATOMI w Silesia City Center. Aby go otrzymać należy odpowiedzieć na proste pytanie: dlaczego to właśnie Tobie przydałby się ten karnet?
Sposród nadesłanych odpowiedzi jury w składzie: ja, ja i ja :) wybierze zwycięzce bądź też zwyciężczynię.
Odpowiedzi proszę nadsyłać do północy 16 lutego 2014 na adres e-mail: karol.schroder@gmail.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz