niedziela, 30 czerwca 2013

"Piekarski Festiwal Nordic Walking"

5 minut przed startem
 
   Wybraliśmy  się dzisiaj o poranku z Łukaszem i Anetą do Piekar Śląskich by wziąć udział w organizowanym na terenie Orlika przy   I L.O. im. Króla Jana III Sobieskiego "Piekarskim Festiwalu Nordic Walking". Był to drugi start z sześciu zaplanowanych w tym cyklu. Za każdy start otrzymuje się punkty, które na koniec zostaną zsumowane. Sama formuła zawodów jest bardzo ciekawa, przypomina Test Coopera ... mamy więc bieżnię i limit czasu 30 minut, w którym trzeba pokonać jak największy dystans. Całość bardzo dobrze zorganizowana i prowadzona przez sympatyczną panią Karolinę i  pełną zaangażowania  grupę wolontariuszy. Jestem przekonany, że przy takim podejściu do organizacji  liczba zawodników z biegu na bieg. będzie systematycznie wzrastać.
Wszystko było super, pozdrawiam i wracamy za miesiąc !

doganiam Łukasza 

   No i zapomniałbym napisać jak nam poszło ... od początku udało mi się narzucić moje tempo w okolicach 6:30 ... po mniej więcej 2 km już było wszystko jasne, że nikt tego nie wytrzyma, więc zacząłem odrobinę zwalniać i gdy rozbrzmiał gwizdek oznaczający koniec limitu czasu 30 minut miałem pokonany dystans 4550 metrów (18 pełnych okrążeń i 50 metrów). Pewnie zająłem pierwsze miejsce OPEN i kategorii M1, drugi w M1 był Łukasz!
Następnym razem pokuszę się o zrobienie 20 okrążeń.

Ps. Dzięki Aneta za doping i zdjęcia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz