sobota, 22 czerwca 2013

Bieg Lata + Parkowa Mila + Slow Festival

W oczekiwaniu na start
 
Na początek dnia pojechaliśmy do Siemianowic by wziąć udział w imprezie o nazwie "Bieg Lata", ja tradycyjnie z kijami, a żonka z synusiem w biegu na dystansie 5.5 km. Bardzo fajna kameralna impreza, dużo znajomych: Łukasz Dziano z Anetą, Iwona Major, Bogusia Kupibida, Mariusz Nastuła, Krzysiu Duda, Maciej Majcherczyk, do tego silna reprezentacja Night Runners, biegacze z Mysłowickiego "Truchtacza" i wiele innych znanych twarzy :-)

go go go go  !

    Trasa o długości 5.5 km bardzo fajna, jakieś 20 % asfalt, reszta teren .... obok pola golfowego, stawu, strzelnicy .... super ! dawno nie szedłem na tak przyjemnej trasie, tylko komary były nie do zniesienia :/ , ale mimo niezłych warunków szło mi się jakoś wolno i ciężko ... i wyszło z tego 36:54 to trochę wolno .. spodziewałem się czasu w okolicach 35:15 .. no ale cóż, nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem ... następnym razem będzie lepiej.

Tadziu wbiegł w kadr :-)

Ostatnie metry 

   Zaraz po zakończeniu biegu szybko się pozbieraliśmy i pojechaliśmy do Parku Śląskiego, by wziąć udział w biegu na dystansie 1.6 km o nazwie "Parkowa Mila" prowadzonego przez niezawodnego Augusta Jakubika. Tym razem wszyscy pobiegliśmy i po ukończeniu dystansu otrzymaliśmy certyfikaty i numery startowe na pamiątkę :-)

1.6 km ucieczki przed komarami :-)

"Parkowa Mila" pokonana

Nasze certyfikaty

   Po krótkim odpoczynku przyszedł czas na "Slow Festival", gdzie spotkaliśmy Klaudię i Dominikę z www.sportwwielkimiescie.pl , które przemierzały park na rowerach :-) a my .. chill out ... na kocyku, zimne piwko, muzyka .. pełny relaks :-)

Kajus ze swoim ślimaczkiem wykonanym przez mamusię :*

   I na koniec jeszcze filmik z mojego finiszu, którego autorem jest Mariusz Nastuła.



   Tak szczerze mówiąc jest to pierwszy filmik na którym widzę swój krok Nordic Walking ... i stwierdzam, że jestem strasznie wolny i moja praca rąk wymaga zdecydowanej poprawy, bo wygląda to dość przeciętnie ... trzeba się zabrać ostro za trening !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz