wtorek, 23 lipca 2013

"Wtorkowy Maraton na raty" półmetek

   Dzisiaj odbył się piąty bieg zaliczany do cyklu pt. "Wtorkowy Maraton na raty", w poprzednich czterech szedłem z kijami, na dzisiaj umówiłem się z Łukaszem, że pobiegniemy i tak też się stało. Pogoda dopisała, słoneczko pięknie przygrzewało, nie były to idealne warunki do biegania ale ku mojemu zaskoczeniu znalazłem się na linii mety bardzo szybko, trasę 5.5 km pokonałem w 22:25 co daje tempo 4 min 5 sekund na kilometr. 3 minuty później na mecie zameldował się Robert, chwilkę potem Beata, Mariusz, Klaudia i zaraz za nimi moja kochana żonusia Kasia z Kajusem w towarzystwie Ewy.


   Wszyscy dotarli zmęczeni ale szczęśliwi, do końca cyklu pozostało jeszcze pięć startów. Zatem do zobaczenia w następny biegowy wtorek !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz