niedziela, 7 lipca 2013

"V Międzynarodowy Bieg Górski Limanowa Forrest"

Bogusia i Maciek
   Dwa miesiące po Ultramaratonie "Kierat" wróciłem do Limanowej i znowu to miejsce było dla mnie szczęśliwe. Z atmosferą jaka tutaj panuje nie spotkałem się do tej pory w żadnym innym mieście, mieszkańcy widząc uczestników imprezy podchodzą się przywitać, robią pamiątkowe zdjęcia, życzą powodzenia ... tutaj każdy startujący może poczuć się jak gwiazda ! Organizacja świetna, tak jak i zabezpieczenie przez służby całej imprezy, ratownicy mieli dzisiaj sporo do roboty, bo kilka osób "odcięło" na trasie i potrzebna była szybka i skuteczna pomoc.Sama trasa dość wymagająca i trudna technicznie ... początek łagodnie pod górkę po asfalcie ... później ostro i stromo po terenie aż na sam szczyt ... tutaj było dość zabawnie ... bo Nordic wystartował 2 minuty po biegaczach, których było 400 ... a pod Milenijnym Krzyżem miałem 300 z nich za sobą ... potęga kijków ! Gdy trasa zaczęła prowadzić ostro w dół biegacze poszli również ostro w dół ... ale i tak na mecie okazało się, że jestem w środku stawki, a wśród zawodników NW na  wysokim III miejscu. Bardzo cieszą mnie czasy, które uzyskałem ... pod Krzyżem znalazłem się po upływie zaledwie 22 minut i 41 sekund ( tempo 6:29 ) ... a na mecie po kolejnych 19 minutach i 49 sekundach ( tempo 5:40 ) ... co w sumie dało doskonały czas 42:30 ( tempo 6:04 ). Więc bardzo szybko, kijki w górach rządzą !
   Niestety brak kategorii wiekowych sprawił, że Bogusia nie miała zbyt dużych szans z o wiele młodszymi zawodniczkami i zakończyła rywalizację na 6 miejscu, Maciek mimo heroicznego boju był 7, a Łukasz po bardzo ciężkim weekendzie 11. Ale na mecie wszyscy zgodnie stwierdzili, że było super, że warto było się wybrać do Limanowej i zmierzyć z górą. Wszyscy wyszliśmy z tego pojedynku zwycięsko, bez żadnej kontuzji i w dobrych nastrojach.
   "Limanowa Forrest" zostaje zapisana jako jeden z moich ulubionych biegów, w którym będę się starał wystartować ponownie.

Lans na podium

Dzisiejsze zdobycze 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz