niedziela, 28 lipca 2013

"Piekarski Festiwal Nordic Walking" start 3/6

Pamiątkowy dyplom
   Na 2 minuty przed startem, zaplanowanym na godzinę 10:00, termometr pokazywał bezlitosne 32 stopnie C ... następne 30 minut było czymś w rodzaju powolnego przypiekania ... moje czarne opaski kompresyjne parzyły mnie w łydki ! Ten upał musiał odbić się na wynikach ... udało mi się pokonać dystans 4520 metrów, 30 mniej niż podczas poprzedniego startu i przynajmniej o 280 metrów mniej niż planowałem. Jednak to nie było dzisiaj najważniejsze ... albowiem udało mi się osiągnąć coś znacznie więcej: pokonałem więcej metrów od Krzysia Dudy, z którym spotykam się na wielu startach od początku mojej przygody z kijami, na dodatek jesteśmy z tego samego rocznika, co sprawia, że dodatkowo konkurujemy ze sobą w kategorii wiekowej. I do dzisiaj Krzysiu zawsze był szybszy ! Dzisiaj lepiej zniosłem trudy tego piekielnego upału i pokonałem 90 metrów więcej !
   Gratulacje dla wszystkich zawodników i zawodniczek, którzy wytrzymali przez 30 minut ten lejący się z nieba żar.
  Serdeczne pozdrowienia i gratulacje dla Łukasza Dziano za świetny wynik i za to, że ze startu na start poprawia swoje wyniki.
   Pozdrowienia dla Krzysztofa Dudy, dzięki któremu każdy występ na zawodach jest dla mnie wyzwaniem i który zawsze mobilizuje mnie do tego żeby dać z siebie 100 %. Mimo naszej rywalizacji jest jedną z najfajniejszych osób jaką udało mi się poznać dzięki Nordic Walking.
   I na koniec pozdrowienia i podziękowania dla Karoliny i jej wolontariuszy za świetną organizację i doping !
  Do zobaczenia na następnym starcie ( 11 sierpnia ), którego to właśnie prawidłowo wytypowany wynik będzie nagrodzony koszulką w moim facebookowym konkursie !

Kilka okrążeń po starcie 

Uciekam Krzysiowi

Tutaj upał już mocno mnie poniewiera

Prawie idealny krok Nordic Walking :-)

Łukasz, który dzisiaj zajął III miejsce !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz