środa, 31 lipca 2013

Sponsorzy pilnie poszukiwani


   Doszedłem do momentu, w którym by móc się dalej rozwijać i stać się jeszcze lepszym zawodnikiem konieczne jest wsparcie finansowe, dlatego też zwracam się do Państwa z moją ofertą.
   Nawet najmniejsze wsparcie finansowe lub sprzętowe w sposób pozytywny wpłynie na mój rozwój jako zawodnika i z całą pewnością będzie miało znaczne odzwierciedlenie w osiąganych przeze mnie wynikach.
   W ostatnim okresie na rynku wzrasta świadomość znaczenia marketingu sportowego. Wiele firm promuje swą działalność poprzez skojarzenie ich marki ze sportową rywalizacją. Widoczny logotyp Sponsora podczas imprez sportowych zapada w pamięć, co przekłada się na pozytywny odbiór marki i kojarzenie firmy z pasją, rozwojem oraz całą gamą pozytywnych emocji towarzyszących sportowej walce.
   Biorąc pod uwagę fakt szybkiego rozpowszechniania się sportowego stylu życia i ciągle
rosnącą frekwencję zawodników i kibiców w otwartych imprezach Nordic Walking, imprezy te mogą być z dużym powodzeniem wykorzystywane do celów marketingowych, jako miejsce wyeksponowania znaków firmowych i treści reklamowych.
   Jeśli byliby Państwo zainteresowani moją ofertą sponsorską i chcieliby się z nią w pełni zapoznać zachęcam do kontaktowania się e-mailowo: karol.schroder@gmail.com lub telefonicznie pod numerem 602 285 602.
   Chętnie odpowiem na wszelkie Państwa pytania, zarówno dotyczące mojej oferty sponsorskiej, jak i Nordic Walking w ogóle.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz