niedziela, 21 lipca 2013

Instruktor Nordic Walking

   Tak jak pisałem wczoraj był to dla mnie weekend bez startów w zawodach ... ALE to nie znaczy, że nie było w nim "kijkowania" :-)


   Udało mi się wybrać na kurs Instruktora Nordic Walking, który odbywał się w Parku Śląskim.
Były to dość wyczerpujące dwa dni, dużo ćwiczeń, dużo chodzenia, pracy nad poprawą techniki, ale jestem przekonany, że gdy do mojego obecnego stylu marszu uda mi się w 100 % wdrożyć poznane elementy i gdy wzmocnię ramiona to przełoży się to w sposób pozytywny na moje wyniki. Aleksander Wilanowski, który prowadził ten kurs jest naprawdę świetnym fachowcem i wystarczyło kilka chwil by wychwycił moje błędy w marszu i zasugerował mi pewne korekty. Oczywiście oprócz tego, że kurs pozwolił mi na poprawę własnej techniki, przede wszystkim przygotował mnie do prowadzenia zajęć Nordic Walking, co też ( mam nadzieję ) powinno zaprocentować w niedalekiej przyszłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz