sobota, 14 listopada 2015

Górska Przygoda


"Górska Przygoda, edycja 2", Wisła
dystans: 12.5 km, czas: 01:27:53, II miejsce kat. 40 +
Dawno nie byłem na tak wymagającej trasie NW, pierwsze podejście, które rozpoczęło sie zaledwie 300 metrów od startu było zabójcze.

SNT - najlepsza ekipa EVER!

Chciałem zbyt szybko je pokonać, by nie stracić kontaktu z czołówką i o mało mnie to nie zgubiło.
Na szczycie byłem bez powietrza i zrobiło mi się ciemno przed oczami. 
Głęboki oddech i zabrałem się za odrabianie strat (miałem przed sobą 7 zawodników NW) , niestety na początku wyprzedzałem tylko spacerujących biegaczy, a dopiero w okolicach drugiego kilometra wyprzedziłem jednego zawodnika, następnie zrównałem się z Piotrkiem Niechwiejczykiem.

Dzisiejsze trofea

Razem zaczęliśmy gonić Marcina (który jest bardzo dobrym góralem), a którego mieliśmy w zasięgu wzroku. Udała się nam ta sztuka po kolejnym kilometrze! W trójkę dogonliśmy kolejną osobę,
Mietka Sondela.
Mietek, który był aktualnie na 4 miejscu postanowił się "zerwać" i przyśpieszył, ja zabrałem się z nim, a Marcin i Piotrek zostali odrobinę z tyłu. Mietek narzucił mocne tempo i szczerze mówiąc byłem zaskoczony, że jest w stanie je utrzymać w tak trudnym terenie. Na 9 km dogoniliśmy kolejnego zawodnika i przez chwilę maszerowaliśmy razem, kilometr dalej Mietek nie wytrzymał tempa, które sam narzucił i zacząłem się oddalać.
Pierwszej dwójki już nie dogoniłem, nawet ich nie zobaczyłem, więc metę przekroczyłem jako trzeci zawodnik OPEN i drugi w kategorii wiekowej 40 +


Krzysztof, który zwyciężył był dzisiaj całkowicie poza zasięgiem

Muszę przyznać, że tak trudnej trasy się nie spodziewałem, tym bardziej cieszy mnie taki rezultat.
Na dodatek, po raz pierwszy udało mi się pokonać Marcina podczas górskiego startu!
Dziękuję wszystkim zawodnikom za walkę FairPlay, SNT za bardzo dobry występ oraz Łukaszowi i Basi za towarzystwo podczas podróży.
Na koniec chciałem jeszcze pochwalić Organizatorów, świetnie przygotowana trasa, sprawnie działające biuro zawodów, szybko przeprowadzona dekoracja i losowanie nagród. Brawo!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz