poniedziałek, 11 maja 2015

"V Szóstka Pogorii"


Kolejna świetna impreza zorganizowana przez Stowarzyszenie Pogoria Biega .
To naprawdę wielka przyjemność uczestniczyć w takim wydarzeniu. Sprawnie działające biuro zawodów, kilka toalet, dobrze przygotowana, oznaczona i zabezpieczona trasa. Co jest ostatnio rzadkością, to fakt, że marsz jak i bieg miał swój startu punktualnie, dekoracja również.
Nordic Walking wystartował o godzinie 9:45, 11:30 dekoracja, o 12:30 byłem w domu!

Meta!

Pamiątkowy medal

Sam start również uważam za udany, II miejsce OPEN (ustąpiłem tylko Bogdanowi. koledze z drużyny), dystans 6 km pokonałem w czasie 35:24, co oznacza, że po raz kolejny w tym sezonie utrzymałem tempo poniżej granicy 6 min / km. Taka forma cieszy, szczególnie, że na początku czerwca rozpoczynam zmagania w Pucharze Polski, w którym mam zamiar rywalizować na dystansie 5 km.

Karolina Pancewicz

Ogromne gratulację należą się Karolinie, dla której był to oficjalny debiut w barwach Silesia Nordic Team . Debiut niezwykle udany, gdyż Karolina zajęła I miejsce OPEN wśród pań z przewagą ponad minuty nad kolejną zawodniczką.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz