niedziela, 24 listopada 2013

ALTUS CUP 2013


"ALTUS CUP" Mistrzostwa Polski w biegu po schodach. Jeszcze miesiąc temu nie miałem zamiaru tu startować ... z dwóch powodów ... po pierwsze organizator Stefan Kalinowski i Stowarzyszenie Biegów Górskich z Jastrzębia Zdroju ... po drugie wysoka opłata startowa (50 zł i 70 zł w dniu zawodów, co wychodzi ponad 10 zł za minutę biegu). 
Gdy przybyłem dzisiaj do biura zawodów ... to mogę powiedzieć, że się nie rozczarowałem ... wszystko było beznadziejnie jak zwykle ... brak szatni, brak depozytu, brak pakietu startowego ... tylko numerek startowy, agrafki i bawełniana koszulka ... start oczywiście się opóźnił o 20 minut ... jak długo trwał sam bieg nie jestem pewien, ponieważ gdy skończyłem swoją wspinaczkę po schodach, odebrałem medal i małą butelkę wody mineralnej, zjechałem windą na dół (jak zauważył jeden z zawodników ... cytuję: "znając Stefana to jestem zdziwiony, że winda jest darmowa) ... pozbierałem rzeczy i poszedłem do domu ... odpocząłem, zjadłem obiad i wróciłem na imprezę ... gdy dotarłem na miejsce to jeszcze musiałem odczekać 30 minut na wyniki i kolejne 30 minut na losowanie paru marnych nagród ... na dekorację się nie doczekałem ... bo było jakieś zamieszanie z wynikami ... więc poszedłem do domu.

Niezależnie od tego jestem zadowolony z wyniku, poprawiłem swój czas z poprzedniego roku o 5 sekund, niby niewiele, ale patrzac na to, że tym razem nie było żadnych specjalnych przygotowań i to, że nadal borykam się z kontuzją ... to uzyskany czas jest OK. 
  
Z siostrą na starcie

Jeszcze 15 sekund

Już na dole  

"Jagódka"


2 komentarze:

  1. A już zastanawiałem się czy nie wystartować.... w sumie chyba dobrze wybrałem :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pewnie i tak za rok pojawię się na starcie, bo takich biegów po schodach nie ma zbyt wiele.

      Usuń